Mitt livs tråkigaste dag

Sveriges Nationaldag tvåtusentolv.
Dagen började med att jag och min kära syster steg upp tidigt som få och gav oss ut på en lång powerwalk. (Ja det blev riktigt jäkla lökigt) (Till råga på allt gick linnet jag hade på mig sönder och då jag inte hade tanken att gå runt i bh i Vällingby högst upp på prio listan så stängde jag in mig själv i en kofta). Jag kom hem åt frukost, sen började dte oändliga klänningsprovandet. Min mamma och mormor har sytt min balklänning och det var på tiden så här dagen innan att den faktiskt började likna något. Min dag förflöt i intervaller i form av att sova ute i solen, bli väckt, prova klänning,  sova ute i solen, bli väckt, prova klänning, sova ute i solen, bli väckt prova klänning. Så kul har jag haft.

Sedan var det ju även sista Glee avsnittet, och jag grät faktiskt. För på onsdag upplever jag i ungefär samma grej. Illa, riktigt illa. Skämt åsido ska faktiskt bli skönt som tusan.

Dagen innan idag, med andra ord igår gick åt till att fira min kusin som tog studenten och det enda jag har att säga är fyfan vad taggad jag är tills det är min tur, bara tre år kvar!



Såhär äckligt lodis, osminkad osv har jag gått runt idag, förutom när jag hade balklänningen på mig, men dosen't matter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Holey moley

me oh my , Jesus want's us all to die