I know I don't deserve it

#Ni #får #ingen #bild #idag. #Kanske #inte #i #framtiden #heller. #Kan #ni #gissa #varför? #Klart #ni #kan. #Har #skrivit #om #det #fyra #gånger #förut. #På #andra #bloggar. #Ni #har #rätt. #Precis. #Jag #har #tagit #sönder #en #femte #kamera. #Det #är #riktigt #illa. #Så #nu #får #ni #ingen #fin #bild #på #mig #iförd #regnponcho. #Den #var #vit. #Det #stod #Clas #Ohlson #på #ryggen. #Det #cyklande #spöket. #Jag #orkar #inte #mig #själv.

Förövrigt då, dagen har rullat. Växlande väder, men jag och Smittan fick lite sol imorse. Bara softa lektioner, eller de är ioförsig endast softa på grund av att det här var den sista skoldagen av grundskolan. Hörde ni det? Den absolut sista skoldagen i Raoul Wallenberg Skolan och grundskolan överhuvudtaget. För evigt. Så jäkla underbart! På musiken sjöng vi igenom låtarna vi ska köra på avslutningen, inga konstigheter, jag och ALexandra stannade kvar lite med sällskap av Jens och brölade på i mikrofonen, härligt härligt. Sedan så gick vi till Vällingby med Daniel, Oskar och Marcus i släp. Mötte min moder i vällingby, vi kollade runt i lite och åt sedan middag på Donken. Sedan cyklade jag hem, i den fina vita spökdräkten. Som ni missar att se mig i. Allt är Glee's fel. Insåg att jag missat nio minuter av det så både kameran och hörlurarna damp ner i golvet när jag rushade till TV:n.


Ni får en gammal bild istället, bara för att jag är så snäll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Holey moley

me oh my , Jesus want's us all to die