Men kyss mig på munnen, vi glömmer det bara för kvällen


Onsdag.
Två dagar har förflutit sedan Budapest, känns som om det var år sedan jag träffade alla dessa fina människor.
Har dock pratat med några utav de i telefon eller via sms varje dag , så rätt lungt är det.

Oflyt i morse. Orkade inte gå upp, men jag hann i tid även om frukosten rök, men jag ville seklart Romeo and Juliet, inte alls tönt nej nej. Hungrig hela morgonen, matte även film där, Numbers dock. Sjukt onödigt det här och hela nästa vecka är vi lediga.. NO, betygssnack, MVG i teknik kirrat så nu har jag tre MVG spik, kanske blir tre till men det får vi se, får smöra lite. Nästan två timmars lunch så jag och SMittan rullade till BP där vi satte in pengar på banken och köpte godis tillbaka, Spanska, film även där, men vi satt mest och snackade och åt upp mitt godis .. Bild, gjorde ingenting, fick gå hem men jag orkade inte sen så gick jag även och kollade på Anisa när hon redovisade någon franska shit sen gick vi till Islandstorget och pratade. Sedan har jag även snackat med fina Micke nu också, och han gör en alltid glad ;)

Jag hoppas ni alla skrivit ner till punkt och pricka hur min dag såg ut och sätter upp på era kylskåp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Holey moley

me oh my , Jesus want's us all to die